Meraklii Bebegim 15gunluk sleepy 1numara bez kullaniyorum fakat bacaklarinda hep lastik izi var 2numaraya mi gecmeliyim yoksa sleepy marka bezden mi kaynaklaniyor ilk cocugum oldugundan bilemiyorum tecrubeli anneler yardimci olabilir mi
_tospikannesi Meraklii 1 numarayı bizde 1 hafta falan kullandık sanırım 2 numaraya gecebilirsin canım 2 numara 3-6 kilo olması lazım
Ay05 Meraklii bizde sleepy kullanıyoruz hep bir numara büyük alıyorum hem taşma yapmıyor hemde sıkmıyor çok
Hepoyleolurzaten Hepsi iz yapıyor sleepyin en büyük sorunu bu büyük de alsanız lastik kismi iz yapıyor ben bazen orayı hafif kesiyorum sıkmasın diye
ilkgozagrimm Meraklii sleepy aşırı iz yapıyor canım kızımın bacakları kıpkırmızı oluyordu o yüzden canbebeye gectim rahat etti kızım
elif_07 Meraklii bizimki 4 kilo yaklaşık olarak molfix 1 numara kullanıyoruz benimkinde de lastik izi oluyor acır mı kaşınır mı acaba diye ben de çok kafama takıyorum 2 numaraya geçcez biz de