Canım geçmiş olsun bebeğim 5günlükken covid olduk ailecek. Sezeryan doğum yaptım bebeğimi kucağa bile alamazken bu hastalık geldi başıma. Kimse yrdıma gelemedi ama çift maskeyle emzirdim yatarken beşiğini odanın en uzak köşesine koydum maskeyle uyudum. İlaç kullanamadım sadece c vitamini d vitamini ve çinko içtim bol su. Allahın izniyle bi şey olmaz dua edicem sizin için🙏🏼