Kızlar bebeğim alerjik bi bebekti 5 aydır diyetteyim doktorum yavaş yavaş aç dedi açıyorum şimdi ama sizler diyeti nasıl açtınız?Ben şu ana kadar bisküvi,tereyağ,kek ve peynir yedim kakada kan ya da mukus görmedim alerji devam etse hemen kan görürdüm dimi ay yardımcı olur musunuz heyecanlıyım azucuk😬