maggie ilk oglumu özelde doğum yaptım ama inan bana bebeğimi doguma son bir buçuk ay kala doktorumuzun devlet hastanesine gecmesi sebebiyle orada dogum yaptım devlette iyiki orda yapmısım her seyde Bi hayır var okadar güzel ilgilendilerki…. Normal doğum yaptım ayrıca simdi eskisi gibi degil tek odada oluyorsun dogumhanede yatak var dogum baslayınca catal oluyor yatak plates topu var banyo wc aynı odada zaten bebegin gözünün önünde giydirip sana veriyorlar özelde bu konfor yok gercekten