Kavinsmom Özelde epidural sez oldum hiç ödeme yapmadım özel sağlık sigortası 19,600 TL ödedi hastaneye.
Annis-ogul maggie ozelde yaptırdım Belden uyuşması sezaryen yaptırdım. Normalde ucbin tl di bn 1200 e yaptırdım.hastane çalışanı olduğum icin😀😃😄
Umutum1 maggie devlette yaptım normal Doğum 1000 € küsur ödemem gerekiyordu çünkü sigortamda sıkıntı çıkmıştı ki halloldu sonrasında bu yüzden ödeme yapmadım 🤷🏻♀️😁(4 gün hastanede kaldım yurtdışında mecburi)
Hafsa_anne Umutum1 ben 1 hafta kaldım sezeryan oldum ama beni ilk normal doğuma zorladıkları için ve 24 saat sancı ve 10cm açılma ile acil sezeryana aldıkları için kanıma enfeksiyon karışmıştı
Kavinsmom maggie evet çok bencede ama dediğim gibi ben ödemedim, ödeyecek olsam başka hastane tercih ederdim.
EzgiAyazoglu maggie Özelde yaptım epiduralsiz normal doğum 1000₺ verdim ilgi alaka herşey harikaydı ama bazı devlet hastanelerinde de bu ilgiyi yakalayanlar oluyor ama kaç kere doğum yapıyoruz ki en iyisi nereyse orda yapmanı tavsiye ederim🥰
nikimikedi7 MihrimahinAnnesii Hayır sadece doğum vardı içerisinde, bir de bebeğin ve benim doğum sonrası ilk muayenem.