Kizlar bebim bebiş 10 aylık doğduğundan beri sütü sağıp veriyorum hep redlerle geçti bu zamana kadar çok zor verdim ama artık ciddi anlamda süt içmiyo günde 100 cc içerse içiyo ek gıda alıyo sorunumuz yok gıdada ama bu süt olayı nasıl olucak gelişimi nasıl olucak içmeden mamayı asla kabul etmiyo bi tek ek gıdayla gidermi böyle gelişir mi