Nur_94 15 gün çektim o acıyı ağlaya ağlaya emzirdim oğlumu sırtımdan derimi çekiyorlardı resmen.. neler denemedim ki ayva çekirdeği kremler hiç biri fayda etmedi.. en son susam yağı ve kantaron yagını karıstırdım her emzirmeden sonra göğüslerime sürdüm üzerine de garmastan pomad sürdüm bu sekilde açık gezdim evde sakın kapatmayın iyileşmiyor.. en son aventin delikli göğüs kalkanını aldım sürüp o şekilde uyuyordum .. emzirmeden önce de mutlaka göğüs ucunu temizleyin..4 günde rahatladım çok şükür. Çok geçmiş olsun mutlaka deneyin dediğimi..