Evet bu sefer de bu çıktı kızım hiçbir şeyden memnun kalmıyor kucak istiyor kucağıma alıyorum yere inmek istiyor yatırdığım yerde durmuyor emeklemek istiyor sonra fazla gidemediği için bu sefer onun için hırs yapıp mızmızlanıyor gündüz uykuları aşırı kısa hatta şunu yazmadan önce uyuttum yazarken uyandığı için yarıda kesmek zorunda kaldım. 7bucuk aylık oldu ve diş çıkarma döneminde, alt dişleri belli oluyor ama hâlâ damağının ucunda durmuyor yani sanırım daha çıkmasına çok var. Gündüz uykuları o kadar kısa ve kızım o kadar memnuniyetsiz ki, çooook yorgunum. İlk defa isyan postu açıyorum ama cidden bedenen ve ruhen çok yoruldum, eşimde hasta bir takım operasyonlar geçirmesi gerekiyor ve bana yardımcı da olamıyor. Şimdi bütün bu huzursuzluk dişten olabilir mi? Diş dönemi mi o yüzden mi son zamanlarda böyle huysuz acaba? Fotoğraf atamıyorum da çünkü çekmeme müsade etmiyor, daha önce zorla çekmiş atmıştım 1 haftaya 10 güne çıkar dediler ama hiç öyle olmadı ve öyle görünmüyor şuan patlamak üzere gibi de değil evet kabarmış dişi ama çok çok kabarmış değil. Birden bire böyle huy değiştirebilir mi bir bebek sırf dişten dolayı? Ve diş patlayınca düzelir mi bu huysuzluk? 🥲