aybikreis Oğlumun saçları kıvırcık ve baya uzadı. Önden tutuyorum saçın kökü arkadan geliyor değişik böyle.Kısaltmak istemiyoruz ama böyle de tarasam kabarıyo toplasam toplanmıyo doğru düzgün. Kıvırcık saça nasıl bi şekil verilebilir 🤗
MuhammedAmine aybikreis öylece bırakıyorum gözenin önüne gelen lülükleri elimle arkaya büküyorum öylece kalıyor 🤪 Çok kez kestirdik hep korktum tekrar kıvırcık olmaz diye ama 25 aylık her uzadığında kıvırcık oldu . Bayılıyorummmm 🥰
Kubraybars aybikreis ayy ben cok severim kıvırcık bebeleri ya hep istemişimdir benim bebisinde saçları kıvırcık makarna gibi olsun diye ama düz 🙃🙃 ya cok şanslısınız
Mom780 aybikreis kızımın saçıda baya kıvırcık ve kabarık. Saçlarını bağlamazsam önünü göremiyor😂😂 hep bağlamam gerekiyor 🙄 önlerini biraz kısaltmayı düşünüyorum gözüne girmiceği şekilde🤷🏼♀️
MuhammedAmine aybikreis Bize öyle geliyor ama dağınık fln durmuyor çok tatlılar çok . Her kes çok tatlı buluyor , sokakta çok mıncırmak isteyen oluyor benim oğlum da dünden hazır beni sevin diye geziyor . Rabbim hepsini korusun İnşallah
Zeyzey2019_ aybikreis akışına bırakıyorum. Bir de bizimki ince lüle ve bonus reklamındaki çocuk gibi kafada toplanmış durumda kızımın saçı. 24 aylık. Saç tarama spreyi ile taramaya çalışıyorum bazen. Ama genelde açık.
Alinadefne aybikreis bnm kızımın sacları lüle lüle oglum pırasa gıbı. Uzun bıraz. Cok guzel oluyor. Lastıkle. Bandanayla topluyoruz kıızi
aybikreis Alinadefne aynen bizimkiler de her gördüklerinde seni berbere götürmüyorlar mı ben götürürüm diyolar. Bazen benden habersiz götürüp kestirseler ne olur diye düşünüyorum,çıldırırım heralde
Alinadefne aybikreis aynısı kayınpederım yaptı oglum daha ıkı yaslarında falandı sen gıt cocugun kafayı kestır bız gorduk şok olduk oglum nasıl agladı eşim nasıl kızdı. Varya bıde bıze trıp attı. Adam. Ya. Ne sınır olmustum. Ama. Şimdi kızıma dıyolar ılk sacı kesılır bnde dedım kestırmek zorunda degılım kımse karısmasın dıye
Mdhaaa aybikreis şekil verilmiyor canım ben çok deniyorum ama olmuyor benim kızım var saçlarını toplasam açıyor heralde çıkarmak istiyor dağınık dağınık dolaşıyor işte 😀😀