Pelinzade sleepy nın daha yenı doğanı kullandım başta ıyıydı sonra bı taşırmaya başladı çocuğun belıne kadar geciyo ondan önce prıma kullandık tabıkı cok ıyı ama şuan pahalı mıgrostan mınıes alcam denıcem bıde kullanıp onerdı kuzenım sırayla bütün bezlerı denedım nerdeyse 1 ay da molfıx var sımdı onu denerım ama asla sleepy almam bıdaha canbebe denemedım bıde baby me