mlsmrtgl ilkte solu emince diğer emme saatinde sağı emmeli , ilk solu emip diğer saatte de solu emerse diğer göğüs dolar ne mantıkla onu söylemiş anlamadım 🤷🏻♀️. Ben her zaman bi göğsü verdiğimde diğer saatinde diğer göğsü veriyorum ve maşallah 3 aylık olmasına rağmen 7.8 kilo oldu kızım, ilk 3.4 dakikasında karınını doyuran süt diğer dakikalarda gelen süt kilo aldıran süt oluyor , sen kendin en doğrusunu bilirsin canım zaten , ama her emzirmede sadece tek göğsü emzirmeye özen göster iyice boşalsın göğsün sonra diğerini verirsin diğer saatte , ikisini bir emerse göğüslerin iyice boşalmamış olur hemde bebeğinin kilosunu Etkiler , 2.kez anne olarak yazıyorum bunları , inşaallah sağlıkla büyür bebişin🥰