Merhaba anneler
Sağlık ocağında ki hemşire birinci emzirmeyi sol göğüsten yaptıysam ikinci emzirmeye yine sol göğüsten başlamamı ilk ve son sütü bebeğin almasını söyledi.
Hastanede hemşire ise ilk emzirmeye sol göğsü verdiysem ikincisinde sağ göğsü vermemi söyledi.
Sizler hangisini uyguluyorsunuz ? Doğru olan hangisi 🤷🏻♀️