Mom064 0-7 yaş hepimizin yaşamının özü aslında bu aralıkta ne olursa hayatımızı o şekillendiriyor diyebiliriz ama 0-2 yaş daha bir ayrıcalıklı. Biz elimizden geldiğince dikkat etmeye çalışıyoruz. Günlük yaşamda elbet sıkıntılar çıkıyor eşle ya da başkasıyla ama bir birey yetiştiriyoruz. Sorumluluğu ve geleceği bize ait. Bakalım artık ne çıkacak😊