Cagla ay aynen yaa panik atak hastasi oldm yemin ederim bide emerken bogazina kacip duruyo 1 ay ugrastim emsin diyee sagdm zorladm eziyett cektimm tek kalmk istemiyorum resmn evde korkuyorum kakasina bile bakiorm niye bole diyee iyice kafayi yedim yogunbakmdan sonra dr.da cok paniksin senden ona gecer diyi napym 2 aydr basma gelmeyen kalmadi yaslandim strestenn