Gün içinde nasıl vakit geçiriyorsunuz hanımlar? Neler öğretiyorsunuz bebişlerinize? Renkler şekiller sayılar gibi gibi. Bu dönemde neler öğretmeli? Renkler şekiller ve sayıları hallettik ama tıkandım daha neler öğrenebilir, neler öğretiyorsunuz sizler? Eşim alfabeye geçelim diyor bana erken gibi geliyor? Öğrenmeye çok istekli ve hızlı öğrenen bi çocuk. Sizlerin yaptıklarınızdan ve öğrettiklerinizden de fikir almak isterim, teşekkürler. 🌼