Boncukkizlarim 2 gün önce spinal sezeryan oldum karnım çok agrıyor dikişler çok yanıyor oturup kalkmak eziyet ne önerirsiniz ne zaman normale dönerm. Bu arada kanama da nerdeyse hiç yok bu normal mi ?
aly2020 Boncukkizlarim bir hafta desteksiz oturup kalkamamıştım belinize şal gibi bişey sarın yerinizden kalkmadan çok rahatlatıyor sıkı olmasın dikkat edin bol bol uzanın çok oturmamaya çalışın dikişler yeni . Yürüyüş yapın ev içinde çok katı gıda beslenmeyin . Tuvalete kolay çıkamadıkça da ağrı olur biraz sulu beslenin üşütmemeye dikkat edin ev sıcak olsa bile ayaklarını özellikle sıcak tut geçmiş olsun 💐
ikizlerinannesi2985 Boncukkizlarim 1 hafta sonra hiç birşeyim kalmamıştı benim. Daha çok yeni canım. Evde ufak yürüyüşler yap. Ilık duşa gir hergün. Duş inanılmaz rahatlatıyor. Ve dikişlerini zorlama🌺
Sinemisssss Canım zamanla en az 10 günün var daha çok yenisin bende aynılarını yaşadım sadece kanama bende hep vardı
Deletedmom5284 bana hiç olmadı bilmiyorum canım ben birşey hissetmemiştim doktoruma fazla fazla uyuşturun dedim 🤣
fatos97 kanaman olmaması normal sayılır sezeryanda ağrıların içşnse agrı kesiciyi 15 dakika arayla iki tane iç bide bol su iç ki organların yerine gelsin umarım geçer bir an önce
Ozdmrkbraa Boncukkizlarim ben genel anesteziyle oldum canım çok açım oldu 10 gün içinde azaldı çok şükür kanamam da 10 günden sonra arttı normal adetimden bile daha azdı ilk zamanlar kanamam şimdi 2 ay 2 gün oldu doğum yapalı hâlâ aniden hareket etsem acır sezaryen yerim
Analist Boncukkizlarim doktorum ne kadar hareket edersen o kadar çabuk iyileşirsin demişti ki öyle oldu benim
aly2020 Boncukkizlarim bir de ağrı kesici için mutlaka Parol vermiştir dr . Kanama benim bir gün oldu geri kalan 2-3 gün damla damla tek tük oldu sonra hiç kanama olmadı bünyenizle ve doktorla alakalı :) hatta ben eve geldikten sonra hiç ilaç bile içmedim ağrım ve kanamam yoktu ama sızlama vardı o da normal yaran çok taze
Egeninannesii-123- Boncukkizlarim benimde 1 hafta sürmüştü ağrı acı sonra geçiyor , kanamaya gelince herkes aynı olmuyo benimde kanamam hic yok denevek kadardı şuan bebeğim 6 aylık 3 aydır adet görüyorum ve kanama çok oluyo herkeste aynı olmuyo yani
O_bir_anne02 Boncukkizlarim vallaha hic bisey ise yaramiyor zaman onun ilaci nerdeyse benimki 1 bucuk ayi gecti agrisi anca gecti ama kanama normal degil kanama olmasi lazim 🙄🙄
AlpAnnesi94 Boncukkizlarim Çok normal. 3 ay iyileşemedim ben sizi korktmak için söylemiyorum ama bazılarımız zor iyileşiyo
Ayshsynkzy Boncukkizlarim en fazla 10 güne düzelirsin canım bol yürümek hareket etmek gerçekten çok işe yarıyor canın yaniyo diye yatmanı önermem
tugceerva06 Boncukkizlarim benimde kanama olmadj denecek kadar azdı . 1 haftaya iyi olursun daha 2 gün olmuş kuzum çok yeni
mucizemmm_ Boncukkizlarim agri olmasi normal canim iki hafta sonra azalmaya baslamisdi bende ama iki ay gibi yuzustu uyuyamadim