Acemi-mom rica ederim 😊 sebebini bilmiyoruz temizliğine özen gosteriyorduk mama içiyordu o zaman zaten küçük olduğu için suyunada özen gosteriyorduk zaten dikkat edilecek başka bir şey kalmıyor doktor kız bebeklerde olabildiğini söylemişti üst üste 3 tahlil temiz çıkana kadar hem kültüre hem normal tahlile bakıldı kültürde az miktarda çıkarsa sorun olmuyor ilaç kullanmasinada gerek olmuyor ama yüksekse kullanması lazım 8 aylıkken tahlil yaptırmayı bıraktık şimdi 3 yaşında o zamandan beri sikayetimiz olmadı geçiyor yani özellikle su içmeye başladığında daha iyi oluyor ek gıdaya başladığında icebildigi kadar icirmeye başlamıştım. Bende antibiyotik taraftarı değildim ama mecburen kullanmak gerekiyor iki kere idrar enfeksiyonu için bir kere boğaz enfeksiyonu için penisilin iğne oldu + antibiyotik kullandı bugüne kadar kullandığı hiçbir ilaçta yan etki olmadı