Merhaba anneler. 4 aylık oğlumu gece ne giydirip yatıracağımı şaşırıyorum odamız 23-24 derece diye tahmin ediyorum ( termometre sipariş ettim bugün yarın gelicek inşallah) bi uzun kollu zıbın bi patikli ince pijama altı giydirip üstüne de orta kalınlıkla bir uyku tulumu giydirdim üzerinede bişey örtmedim ( ben o gece şort tshırt giymiştim ) gece emzirmek için kalkıp baktığımda göbeği serindi sıcak değildi üşüdü sanırım bi katta battaniye örttüm ama onu öyle gördükçe ben fenalık geçirdim şaşırdım artık ne giydireceğimi sizler ne giydiriyorsunuz