Yesidil ya aslında muzlu rulo pasta tarifi var yine Nazlı hanımın gece kremasını hazırlayıp ertesi günde kekini yapıp güzel bir pasta yapabilirsiniz büyük bir şey olmuyor
veya mozaik pasta dün 20 dk da yaptım . Buradan paylaşayım eger hosunuza gidiyorsa yaparsınız.
Mozaik pasta:
2 paket peti beurre
1 paket krema
2 adet 80 gr’lık bitter(1) ve sütlü (1) cikolata
1 yumurta
3 yemek k. toz şeker ( eger bitter kullanılmayacaksa 2 yemek kasıgı )
3 tatlı kasıgı kakao
1 avuç veya fazlası fındık (ufalanmış)
50 gr tereyağ
- istege göre portakal kabugu rendesi-yaglı kagıt
yapılışı:
1) Sos tenceresine krema konulup ocakta orta kısıklıkta ısıtılır. Kaynama noktasına gelmeden kenarlandan baloncuk olunca altı kapatılır. Kırılmış cikolatalar içine atılır ve tahta veya silikon spatula ile karıstırılır. Parlak homojen görüntüye kadar karıstırılır.
kek çırpma kabında 1 yumurta seker kakao eritilmiş tereyagı cırpılır .İki karısım birleştirilir cırpılır.
Geniş bir kapta elde kırılmış bisküvilere fındık ve üzerine sos dökülür. Kasıkla karıstılır, iyice karısmasına dikkat edilir. Yaglı kagıda dökülüp piramit sekli verilir. Soguması için buzlukta bekletilir. Servis edilirken üzeri istenilen malzeme ile süslenebilir. Afiyet olsun. 😃