Alya88 bizim sadece arada kakada kan çıkıyodu 4.ayda falan sonra geçti yani başka hiçbir belirti yoktu döküntü vs biz yine de 6 aylık olunca test yaptırdık yüksek dozda çıktı hem de. Süt ve ürünlerine, kırmızı ete, fındık, fıstık bir de antep fıstığına. Emziriyorum ben bunları yiyince de çocukta hiçbir değişim olmuyor ama alerji çıktı