Furkansmomy 5 aylık olduk artık hem hastane kontrolünde hem aşılarda feryat figan ortalıgı yıkıyoruz 🤦🏻♀️ Hastaneye girer girmez baslıyo bebeğim cok aglıyo kıpkırmızı sanki canını acıtıyolar gibi yani o an elim ayagıma dolaşıyor Ne muayeneden bişey anlıyorum ne doktorla konuşabiliyorum 😳 siz de böyle misiniz?? Bunu nasıl değiştircem? Daha 3 aylıkken hiçbiyerde aglamazdı hatta kanı zor almışlardı elleri morardı onda bile aglamıyodu aşılarda genelde aglamıyodu Son 1-2 aydır hem eve gelen yabancılara aglıyo hem doktora gidince ve bu beni cok zorluyo 🙄🙄
-erCansu- Furkansmomy bnm arkadasiminda oyle ama o hic biyere goturmuyo nadir disari cikariuodu arrik farkina varnca yabancilamaya basladi hatta gecen kontrole grmisler cocugun ustunu giydirkeden cikmislar battaniyeye sarip o dereve eve gelince etrafa bakip susmus.. ben onunkini fazla insam icine girip disariya cikartmamasndan kaynakli oldgnu dusunuyirm
Nily Furkansmomy aynı durumdayız 4bucuk aylık Anneme geldim millete bakıp bakıp aglıyor Gece uyanınca feryat etti resmen. Eve gidince güller acıyor cocukta Napcam bilmiyorum
Furkansmomy -erCansu- biz de kalabalık ortamlara degil de acık havaya cıkıyoruz genelde ondan mı acaba?? Suan kış mevsimi salgın var diye sokmuyorum ama zamanla girdikçe düzelir mi
Furkansmomy Nily ben de kara kara düşünüyorum 6. Ayda hem kan aldırma hem aşı var 2 kere gitcez hastaneye 😂😂
-erCansu- Furkansmomy kuzu mesela benm evim hep kalabalikti ilk zamanlarda kalabalik dedigim annem kardeslerim hani hic tek kalmadik onlar gelmese bn gidiyodum boyle yakinindakileere ev gezmeleri denesen illaki alisacsktir sabir napalm zatn gitme avmlere bnm oglm virus kpti 2 hafta yatti hastahnede