KadriyeAda kim ne der bilmiyorum ama ben çocuk kendini bilecek hatta kendi isteyecek yaşa gelene kadar yapılmamasından yanayım. Benim annem 6 aylıkken deldirmiş kulaklarımı. Herkes erkek sanıyomuş diye tribe girmiş 🤦🏻♀️ kulak memelerim biraz büyükçene, dolayısıyla o kadar küçükken delinen delikler çok üstte kaldı, halka küpe takamıyodum yada küçük top küpe falan takınca hiç hoşuma gitmiyodu görüntü. 3 4 yıl ömce yeniden deldirdim eskilerin 2 3 mm altına. Çok saçma ve tabiiki zorlu oldu. Kızım daha 47 günlük, elimden geldiğince geciktiricem kulaklarını deldirmeyi. Küçük kızların bi süslenme devresi oluyo biliyorum o dönemi mıknatıslı küpelerle falan atlatmayı düşünüyorum.