KadriyeAda Merhabalar. Ben sezeryan ile doğum yaptım bebeğim bugün 3 ay 21 günlük ama hala adet olmadım. Normal mi sizce? Sizler ne zaman adet oldunuz. Yardımcı olursanız sevinirim.
Metehan1 KadriyeAda bende 2 ay önce adet doğum yaptım 51. Günde adet oldum o kişiden kişiye değişir bence tanıdıklarım var 1 sene olmayan normal bence hemen olmaman
ikizlerinannesi2985 KadriyeAda 1 seneye kadar normal dedi benim doktorum. Ben doğumdan 2 ay sonra oldum ama
Son_1453 KadriyeAda 4 ay önce doğum yaptım 40 um çıktıktan sonra 2 kez düzenli adet oldum 3.adetimi bekliyorum inşallah
Fatmanur42 Normal olmamanız benim de dogumum sizinle aynı zamanda oldu bende olamadım regl emzirdigim için bazen süt keser derler
Egeninannesii-123- KadriyeAda benim bebeğimde 6 aylık adet kişiden kişiyr değişiyo ben 3 aydır görüyorum kimisi 1 yıla kadar görmeyebiliyo