Kızlar. Saçlarım inanılmaz kuru, hep dolaşıyor. Sabah tarasam akşam yine karman çorman oluyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Yani duşta kremler denedim. Zeytinyağı, hindistan cevizi yağı falanda yaptım çok kez ama hiç öyle yumuşacık olmadı. Eskiden çok güzeldi ama böyle oldu son zamanlarda. Benim gibi olup bu sorununu çözenler oldu mu? Örnek açısından saçlarım bu şekilde kızlar bir de boya da var saçımda. 