Ctrzsntrk İyi günler herkese , elimde 3 numaradan 4 kutu , 4 numaradan 3 kutu ( 3 paket ıslak mendil hediyeli) aptamil mama bulunmaktadır . Almak isteyenlere duyurulur
Ctrzsntrk Bebeğimin süt alerjisi çıktığı için başka bir mamaya geçtik o yüzden içiremiyorum Trabzon içi elden teslim de yapabilirim
Ctrzsntrk Zekimurendebizigorecekmi evimin bi odası boş o odayı ardiye gibi kullanıyoruz oraya koyuyorum