Nil_N Mnkaslnn- Bundan kullanıyorum, memnunum.👇🏻 https://www.google.com/shopping/product/1?q=%C4%B1kea+langur&client=ms-android-samsung-gj-rev1&biw=412&bih=718&tbs=vw:g,ss:44&prmd=sivn&sxsrf=ALeKk03h_cZA-1Sd-j-JBUGwhQvv_oyWuA:1612523267768&prds=num:1,of:1,epd:14773494426679886498,prmr:1,pid:14773494426679886498,cs:1
Gamzeebrtu Valla ben ikea antilop kullanıyorum çok memnunum temizlemesi falan kolay,tavsiye ederim canim çok pratik oluyor