Bebeğim üç buçuk aylık oldu. Sadece geceleri emiyor uykuluyken. Gündüzleri sütümü sağarak veriyorum. Görümcen medelanın pompasını göndermişti onunla sağıyordum bozuldu. Bende. Philips’in Manuel’i var ama zor oluyor gün boyu. Göğüs ucu aldım ama gelmedi henüz. Kullananlar memnun mu bebek emiyor mu onunla