Aycannn canim 3saat yeni dogdugunda gecerli 1aydan sonra hatta 20gunden sonra sarilik riski gecee sonrasinda uzun uyumasinda sakinca yokmus benim kizim 5,6 bazen 7saat uyuyor doktor cok iyi demekki iyi doyuyor aynen devam uyandirma dedi, kilo yada beslenme sorununuz yoksa birak uyusun m,bebejler uyurken buyur gelisirmis