Oykununannesii12 sırayla iki yanaçevirip burnuna damlatıyorum. Elimle burnunu 1-2 defa hafifçe sıkıyorum. Ortalama haftada 1 aspirarörle çekiyorum. 3 aylık bebeğim. Sık sık da damlatsam geceleri burnu çok tıkanıyor. Çok iyi değil aspiratörle çekmek ama ne yapayım bazen mecbur. Doktorum da bir şey olmaz kullanabilirsin burun aspiratörü dedş