ikizminikler 6 ay 18 günlükler. Prematüre doğdular, 32+1′de doğurdum, 25 gün de yoğunbakım maceramız oldu. İlk ay kayınvalidem yanımdaydı, o sadece son 10 gün dahil olabildi bebek bakımına (bebekler hastanede olduğu için). Sonra annem 20 günlüğüne geldi. Annem gittiğinde düzenimizi kurmuştuk. Çünkü onlar bize yardım ederken tek bakabileceğimiz şekilde öğrettiler bilgilerini aktardılar. Mesela akşam olunca asla ışıkları açmadık yanlarında. Gece ve gündüzü öğrettik ilk olarak. Emzik verdik sakinleşmeleri için. Annem gidince artık tek kaldık eşimle. Sırayla uyuduk, akşam 10 gece 2de özellikle uyumaya dikkat ettim, büyüme hormonu salgılandığı için, sütle bebeklere yarasın diye. O saatlerde eşim baktı. Sonra eşim uyudu ben baktım. Kundak yapardım yastıklara koyup aynı anda biberon verirdim. Eşim sabah uyanınca da akşama kadar beraber bakardık. O işe gittiğinde öğle arasında mesela gelirdi, izin alıp fazladan 1 saat dururdu ben uyurdum. Memur olduğu için pandemiden dolayı çok kolay oldu eve gelip gitmesi