assd15 Merhaba bu mama sandalyesini kullanan var mı hangi modelini kullanıyorsunuz acaba? LX ve Snacker modelleri indirimde ebebekte
Mom022 assd15 joie lx bizde var ama ben daha çok ikeanin antilop mama sandalyesini kullandım. Çünkü joie konforlu olabilir ama aşırı hantal taşıması temizlemesi uğraştırıyor. İkeaninkini atıyorum duaakabine orda temizliyorum. Yeri geliyor bacaklarını söküp masaya ya da yere koyuyorum aktivite icin. Ya da tepsisini çıkarıp sandalye gibi bizim masaya yaslıyorum.
Sibel8Duru assd15 lx kullanıyorum memnunum. Sırtı ayarlanabikiyor boyu ayarlanabiliyor masa tablasini çıkarabiliyorm masada da yiyebilmesi icin ayak basma yerinin olması falan güzel memnunum.
Pinmer assd15 ben lx olani kullaniyorum, daha ek gidaya baslamadik (bu hafta basliyoruz) ama yaklasik 1 aydir biz yemek yerken onu da mama sandalyesinde yanimiza aliyoruz.. boyunun ayarlanabilir olmasi ve 3 kademe yatis ayari var.. tavsiye ederim👍
Mom022 assd15 büyüdükçe takibi kalkıp inmek istiyorlar ama joieden daha kolay çıkıyordu benim kızım. Çünkü içi çok geniş. Ama ikeaninki tam poposunu kavradığı icin sorun yasamadım. Devrilme ihtimali yok. Ben 8. ayda blwye geçtim. O yüzden çoğunlukla ayaklarını söküp yerde yedirdim. Joiede böyle bir şansım yoktu.