1234dogus göbek fıtığı muhtelemen benim oğlumuzda öyleydi şu an 18 aylık geçmek üzere çocuk cerrahı bakıyor öyle söyleyin ve asla kimseyi dinlemesin para falan koyun diyorlar kesinlikle mikrop yani çok zararlı öyle vişey yapmasınlar çok okuyorum burada