ledeyna06 Kızlar iki aylık kızım var bazıları süt iç sütün olur diyorlar bazıları sakın içme gaz yapar diyorlar ya birde size sormak istedim sizce içmeli miyim içmemeli miyim? 🥛 🤷♀️
tontisbebegim ledeyna06 bir kere içtim çocuk gazdan mahvoldu. O gazi atana kadar canımız çıktı. Artık tövbe. Ama muhallebi sütlaç vs o tarzda yedigimde gaz yapmadı sade ictigimde yaptı
Tuanaliilos ledeyna06 Laktozsuz süt satılıyor marketlerde gazı alınmış, onlardan içersen iç diyeni de mutlu edersin içme gaz yapıyo diyeni de mutlu edersin 😁
daisybebek ledeyna06 valla zaten gazlı bebeğim ben laktozsuz içiyorum sütü, gaz bundan mı başka birşeyden mi bilmiyorum ama bence laktozsuz süt iyidir
ledeyna06 Tuanaliilos daisybebek Eşim zaten miğdesinden rahatsız olduğu içim laktozsuz alıyoruz yani onu içsem bi sıkıntı olmaz bazen aşırı canım süt çekiyor ya çok seviyorum çünkü😂Artık laktozsuz içicem o zaman bi fark yok tatlarda zaten zaten kızım kolik çok zorlanıyorum gaz konusunda
Tuanaliilos @ledeyna06#98895 ledeyna06 aynen tadında hiç bi fark yok ben hep laktozsuz süt içtim ve çok soğuk olmamasına dikkat ettim bi sıkıntı olmadı şükür 😄
Mom44454 Bebeğim 11 aylık olacak çokta gazlı bir bebek değil 3 aylıkken gaz sorunumuz bitti ama ne zaman laktozsuz veya normal süt içsem zehir oluyooor geceler 😅