Merhabalar
şubat ortasında işe başlayacağım, oğlum 3 aylık ama asla biberon veya emzik emmiyor. Ben işteyken nasıl beslenecek bu çocuk bilemiyorum. Bildiğimiz tüm yöntemleri denedik ama kabul etmiyor. Aç kalıyor Elini, tişörtünü emiyor ama asla biberon emzik kabul etmiyor. Ne yapılabilir fikirlerinizi Paylaşırsanız sevinirim