Gokcelgin bir de bize sağlık ocagındayken, “eğer değerlerinde bi sorun olsaydı bunu söylüyolar, ama uygunsuz numune diyolarsa daha değere bakılamamış yani bu aşamada değerlerde bi sorun yok numune incelenememiş oluyo” demişlerdi. Gittiğinizde sorarsınız siz de. Bu bile insanın içini rahatlatıyo bi nebze