Hll20 Guzelbebek evet canm. Uykusunu bölüyor diye kundak yapardm cok sıkı olmayacak sekilde rahatca uyurdu minnagm.
ErkekkAnnesii Guzelbebek normal canım şuan her hareket sıçramalarına sebep oluyor kolları hareket ettikçe vs sıçrarlar isterseniz yarım kundak yapın iyi olur uykusuda bölünmez
balpetegimm Guzelbebek kaç aylık bebeğin canım 3 ay olana kadar kundak yapardım ben elleri çok oynardı sonra rahat yatmaya başladı bıraktık kundağı