Kızlar sezaryenle doğum yaptım bugün 51. gün kanamam hiç kesilmedi kırkıma yakın azalır gibi olmustu son bir haftadır aşırı arttı çok fazla kan gidiyor adet mi oldum olsaydım bi hafta içinde azalması gerekirken artmaya basladı ya da başka birşey mi kafam karıstı. Sizin nasıl oldu kanamanız?