Beren2323 Bebeğim 18 aylık bugün bi dişinin altında siyahlık gördüm çok üzümdüm çürümüş galiba aynı şeyi yaşayan var mı😔
sagittarius_mom Beren2323 plastik parmak dış kasiycisi var onun ile fırçalamaya çalışın ya da eline verin hem ısırır hem dışını temizler bu yaşta için vermiyorlar bebekler 🤦 zor açar agzini izin vermez ki
Mom042 Beren2323 kuzum kan ilaci yapiyo onu bizim suan on dislerinin ustu delikmis gibi sasrmis bide bekken kullandigimiz kan ilaci yapiyomus bebekken farketmistom siyahliklari doktor onemsiz demisti ama suan on disleri dahil curume yolunda
Mom9 Beren2323 siz yinede çikolata vs vermeyin hiç. Sabah akşam roc macun ve fırçayla düzenli fırçalayın
Beren2323 Mom042 yani aslında bi dişte olması çok şey diil zaten dökülecek ama diğer dişler etkilermiş
Mom042 Beren2323 evet doktor kan ilaci yapmis dedi zaten tuhaf bi curume dislerin ust tarafi delinmis gibi icleri sari sari fircalasamda gitmiyo
Mom9 Beren2323 sizde fırça alın elinize beraber fırçalayın zamanla alışıyorlar merak etmeyin bende 14aylıkken başlamıştım. Şimdi kendisi fırçalamaya çalışıyor. Macununun tadıda ıhlamurlu o yüzden seviyo :) alışır merak etme
Maviyesil121212 Beren2323 yanında siz de fırçalayın görüp yapmaya çalışıyor zaten aynısını. Biz de o şekilde fırçalıyoruz rocs kullanıyoruz diş fırçası ve macunu
Mom9 Beren2323 evet bebekler için yutulabilir macun 0-3yaş diye geçiyo. Açıldıktan 1ay içinde bitirmeniz lazım. Zaten sabah akşam kullanınca 1ayda bitiyo küçük macun
Maviyesil121212 Beren2323 biberon veya emzik kullanımının sebep olduğunu okumuştum . Şeker vb vermiyorsanız eğer
Maviyesil121212 Beren2323 instagramda doktor Ali Fuat serpen var çok faydalı bilgiler paylaşıyor takip etmenizi öneririm, dişleri dökülecek olsa bile acı verir ilerlemeden önlem alın derim