Emirin_Annesiii Sezeryan olan anneler ameliyat izlerinizin azalması veya geçmesi için herhangi bir ürün kullandınız mi
1annecik Emirin_Annesiii ben contractubex jel krem kullanmıştım doktorum önermişti düzenli kullanımda çok güzel işe yarıyor canım benim bayağı azaldı 5 ay önce Doğum yaptım
zeytinbacilar Emirin_Annesiii ben hiçbir şey kullanmadım izi kalmamıştı ilk kızımda şimdi ikinciye 5 ay oldu doğum yapalı oda geçer diye düşünüyorum pekde takılıyorum ize sonuçta o izler bana iki melek getirdi
Hll20 Emirin_Annesiii canm git gide azaliyor zaten. 1 yılı gecincede ufak beyaz bir cizgi olarak kaliyor.
Emirin_Annesiii 1annecik internetten araştırdığımda direk o çıkıyor karşıma. Faydası varsa bende kullanayım 3 ay oldum doğum yapali
1annecik Emirin_Annesiii kendiliğinden de geçiyor diyor çoğu kişi ama ben yinede kullanıyorum hala zaten bayağı büyük bir krem 5 aydır sürekli sürmeme rağmen pek azalmadı zaten ince tabaka halinde sürülmesi gerekiyor umarım işe yarar ☺️
Emirin_Annesiii zeytinbacilar evet öyle ama sanki hiç geçmeyecek gibi kırmızı hiç azalmadı da rengi o yüzden birazda olsa geçsin istiyorum
Deletedmom_29 Emirin_Annesiii ben bir şey kullanmadım. Açıkçası tedirgindim kullanmadığım için ama şu an 6 ay olmak üzere ve büyük ölçüde geçti iz
Emirin_Annesiii Deletedmom_29 benim de biraz olsa kırmızılığı geçse sanırım bende bır şey kullanmam siz gibi 😊
Kubracsr Emirin_Annesiii simdi dusundum bende alsam kullansam mi dedim ama bu izi görmek beni mutlu ediyor sanırım. Tamamen silinsin istemem .. Bir krem falan vermedi doktor sizden duyuyorum bende bence kalsin ya bi can getirdik dünyaya😇
Semaertgrl Emirin_Annesiii noskar jel kullanıyorum ben 3 ay oldu doğum yapalı izlerim hala belli ama zamanla geçer diye düşünüyorum
Semaertgrl Emirin_Annesiii peki böyle sizde de kaşıntı var mı bende bir haftadır acayip bir kaşıntı var dikiş üzerinde ve sızlıyor 😏