Kızlar oğluma et bebek almayı düşünüyordum uzun zamandır geçen çarşıda bi dükkana sordum 60 cm 120 TL dedi almadım dün BİM’in kataloğuna bakarken aynısının bugün geleceğini gördüm ve gittim aldım 60 cm et bebek 60 tlydi yarı fiyatı ya cidden ben çok mutlu oldum almak isteyen varsa hemen koşsun alsın