Guzelbebek Meraba bebeginizin 2 aylık dr kontrolunde bobreğine baktımı baktıysa kac mm cıktı galiba en fazla 7 mm olması lazımmıs
Karamel20 Guzelbebek 3. Ay da kalça çıkıklıgı icin ultrasona girdiginde böbreklere ve bagırsaklara bakılmıstı. Normal denildi ölçümü ile ilgili birsey söylenmemişti bize
Beertal Benim detaylı ultrasonda böbrek genişliği görülmüştü bebeğimde 1 aylıkken ultrason çekildi 5mm di nefroloji doktoru 4ün altında olması lazım dedi şuan takibe devam ediyoruz 2 ay sonra tekrar ultrasonu var eğer gerileme yoksa tedavi başlanacak.