aysgog Kızlar 40 ımız cıktı benim hala agzımda tat yok bişeyler yiyorum beş dakka sonra kayboluyor tat.Böyle bişey yaşayan oldumu
Mom9 aysgog zamanla yerine geliyo iştah açılıyo. Bende başta yiyemiyodum aç aç geziyordum. Sonra acısı çıktı😅
Mom9 aysgog ben genel anestezili sezeryan oldum o yüzden anestezi etkiside olurmuş. Çünki süt için iyi beslenmem gerekiyordu ama yediğim her şey saman gibi geliyodu kusasım geliyodu. 2aylıkken falan düzeldi. Normal yemeye başladım