balkizcemrem Kaymaz taban değil de normal evdeki klasik halıları makinede yıkayan var mı? Benim çok minik iki küçük halım var normal halı. Makineye atsam olur mu deneyen var mı
Berenkooommm balkizcemrem ıslanınca çok ağrlaşacağı için belki bişey olur canım ben kaymaz tabanlıları yıkıyorum ama normal halı hiç yıkamadım 😊
Deren_Hatun balkizcemrem ben bekarken küçük bi halımız vardı atmıştım makinaya hiç bir şey olmadı tertemiz çıktı🤪
balkizcemrem Deren_Hatun işte çok küçük benimki de elliye yüz gibi banyo paspaslarından da ufak ama makineme zarar gelme ihtimalinden bahsettiler makineye kıymamaya karar verdim 😁 bekar olsam daha cesur olurdum :))