Kızlar merhaba 2 aylık bir kızım var elleri hep yüzünde ve eldivenlerini cıkardığım anda yüzünü çok fena çiziyor tırnaklarını kesmeyi düşündüm fakat eşimin ailesi şimdiden kesersen ilerde çok sertleşir kesme sakın falan dediler o yüzden eşimde kestirmiyor. Eldivenlerini çıkarmam gerekiyor çünkü kızım ellerinin olduğunun farkında bile değil doğduğundan beri takmak zorunda kaldım sürekli Yüzünğ çizdiği için. Siz kaçıncı ayda çıkardınız ve nasıl bir çözüm buldunuz