Merhaba hanımlar bebeğim 10 ay 24 günlük şimdiye kadar ek gıdayı ben yedirdim artık kendi de eline verdiğim yiyecekleri kendi yesin agzına götürsün istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim, sadece ekmek parçasını agzına götürüyor büyük parçalar halinde ısırıyor öğürüyor sonra çok panik oluyorum altta iki dişimiz var sadece