Ceronimo35 13 ağustosta doğum yaptım canm bizdede sarılık vardı 10.6 ydı bebeğim doğduğu günden beri şekerli su veriyorum snra şekerli suyu bırakıp kimyonlu şekerli su vermeye başladm o daha etkili oldu (4-5 çay kaşığından fazla vermiyorum) ve tabiki sık sık emziriyorum doktra gittiğimde sarılğı güzel demişti artma olmamş hatta geçmeye bile başlamış yani işe yarıyor sarı lambamız her gece açık sarı tülbentimiz de hep başının ucunda şekerli suyu keşke verseymişsn hiç yatışna gerek kalmazdı canm çok geçmiş olsun