MihrimahRabia Bu gaz sancısı işleri 3.cu ayda azalıyordu haniiiii öyle demişti herkes 😭 4 ay 6 günlüğüz azalan giden bişey yok cildirmacalar devam. Babyspasmyl diye bbi damla kullanıyoruz smdi denemelere devam 😟 beni teselli edecek var mı 🤯
EmineYilmaz MihrimahRabia bitmesi gerekiyordu en azından azalması😞 bebişin biraz gazlı bir bebek demek ki annesi ama ilerleyen dönemlerde azalır bence
Eslemmomy MihrimahRabia doğal içerikli bir probiyotik artı sab simplex derim birde üstüne nurse harveys şurup ekle çok rahat edersin biz nbl probiyotik kullandık
ArasMom_34 MihrimahRabia emziriyorsanız sizin gazlı yiyecekler yiyormusunuz onu mama kullanıyorsanız mama mı gaz yapıyor diye gözden geçirmenizi tavsiye ederim tüm denemelere rağmen oluyor ise
MihrimahRabia Eslemmomy sab simblex de kullandık. Smdi bi probiyotiğe baskadik bizde gaz damlasınım yanında en azından kaka yapmasına yarımcı oluyo
MihrimahRabia ArasMom_34 assla gazlı seyler yemiyorum canım çok az çeşit yiyorum inan mama kullanmıyoruz
dertlikerkenez MihrimahRabia bebeğe ve sizin şansınıza göre değişiyor maalesef. Kız bebeklerde 5 aya erkek bebeklerde 9 aya kadar sürmesi normalmiş. Hatta 1 yasına kadar devam edenler de var. Bizim 7. Ayda bitti sayılır, 1 yasına geldi hala ara ara yokluyor😢
MihrimahRabia dertlikerkenez 5.ci ayda bitmesine de razıyımm ya vallahi bak korkuyorm 1 yasına kdr sürcek diye 🤭
Eslemmomy MihrimahRabia bu dönemde probiyotik çok önemli bağırsak bakterisini düzenliyor ya gaz sıkıntısı bir nevi azalıyor
ArasMom_34 MihrimahRabia belki bir ihtimal diye söyledim ozaman mümkünse yediğin şeylere kimyon atın iyi geliyor diye biliyorum acaba kolik bebek olabilir mi herşeye rağmen geçmiyorsa sadece tahmini fikirleri soyluyorum sanırım en iyisi doktor 🙈
mavisimmm20 MihrimahRabia benim 3 aydan sonra azaldı ek gıdaya başlayınca tekrar aynısı oldu 9 aylık hala gazı var gaz yüzünden uyuyamiyor dün akşam kimyon çayı verdim bir iki çay kaşığı baya rahatlattı
MihrimahRabia mavisimmm20 ek gıdaya geçince kefir verince rahatlatıyor diyorlar ben kimyon cayi da verdim rezene de bi halta yaramadılar bacım benm cocuk degisik 🤯🤯
mavisimmm20 MihrimahRabia rezene bizede ise yaramadi daha emziriyorsanız siz için kimyon çayı sütten geçince de ise yarıyor benmde kullanmadığım gaz damlası kalmadı ama emzirirken anne çayı içiyordum o iyi gelirdi biraz rezene kimyon anason karışık bitki çayı
3children1mom MihrimahRabia Ben metsil kullandım… 3 ay 22 günlük gaz sorunumuz yok şükür.. Çocuktan çocuğa değişir canım
Eeisitan MihrimahRabia bende 3 ay bitsin geçecek diye bekliyorum 68 günlük ama pek umudum kalmadı bide çevremden hep 4.5 aylıkken bitti 6 aydan sonra bitti 8 aydan sonra bitti diye duyuyorum seninde içini karartmak istemem her bebek farklı oluyor tabi ki
Sinemes MihrimahRabia Bebekten bebeğe değişiyo bu gaz olayı ya. Bana da hep dediler en fazla 3 ay gazlı olucak bebeğin diye. 5. ayına tam bir hafta kala bitti gaz problemimiz çok şükür 🌸 BioGaia ve SabSimplex kullandık o dönemde 👍🏻
MihrimahRabia ArasMom_34 doktor da dedi ztn 3 aylık olunca azalması lazımdı dedi o da beklemiyordu böyle olmasını 😁
MihrimahRabia mavisimmm20 bende içiyordum ama bıraktım içmeyi işe yaramıyor herhalde diye. Smdi yine başlicam o dediginiz karısık bitki cayından da var bakalım bol bol içeyim inşallah o rahatlatır
3children1mom MihrimahRabia yüz üstü yatırsanız belki faydası olur ben doğduğundan beri o şekilde uyutuyorum hem daha çok uyuyor hemde pırt pırt çıkarıyor 🙈