Kızlar 45 günlük bir anneyim ve bebeğimin bezini sık değiştiriyorum dün kayınvalidem temiz beze mi kaka yapıyor dedi. Kendi kızıda sadece kaka yapınca değiştiriyormuş altını öyle söyledi. Çiş çok doluncada değiştiriyorum ben anlıyorum değiştireceğim zamanı. Dünden beri aklıma takıldı yeni anneyim acaba kakadan kakaya mı değiştiriliyor bez? Ben mi yanlış yapıyorum? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 🤗