Şimdi Şöle sabah 6 dı süt 9 kahvaltı 12 süt 15 ögün gidiyorum toplam 2 ögün sorum şu sabah kahvaltıdan sonra ki 12 de olan da illa süy mu vermek gerklı ben orda yemek versem yani bi süt bi yemek degilde yemek yemek olmaz mu 😊? İnşallah anlatabilmişimdir😃