Herkese merhaba. Bebeğim ilk 1 ay hem emdi hem mama içti chicco anne göğsüne benzeyen biberon dan kullandım artık memnun değilim ve eskidi zaten plastik olduğu için sürekli kaynatmak zorunda kalıyorum. Fakat şuan yine aynı paraya aynı marka almak istemiyorum çünkü çok pahalı geliyor zaten artık sütüm de yok kızım da emmiyor. Sorum şu eczane de satılan wee biberonlardan alsam acaba bebeğim için kötü bi durum mu olur yani anne memesine yakın bir biberon ucundan normal uca geçmek. Yanı alismasinda sıkıntı yok ben onu hallederim ama nedense bebeğime kötülük yaparım zaten emmedi şimdi biberon ucuda farklı ucuz bisey kullanıcam nedense biberon ucuna vicdan yapıyorum yani bebeğime bi zararı olmaz değil mi